FANDOM

Chloe Skanska, jarl Jagdiru
Rasa Człowiek
Pochodzenie Satea
Kolor włosów Rudy
Kolor oczu Zielone

Chloe Skanska - córka Vaidimira Skanski, księżniczka Jagdiru oraz potencjalna kandydatka do tronu całej Satei. Jej ręka została obiecana Arkanowi Drachenborgowi, jednak ona od początku przeciwna zaaranżowanemu małżeństwu uważa, że powinna związać się z Seidelem Sheiem.

Urodzona w 1308 roku w wielkim bólu. Jako dziecko była bardzo chorowita, w związku z czym odradzano rodzinie Drachenborgów, hrabiów Satakae aranżacje dynastycznego małżeństwa ze Skanskami. Tamci jednak postanowili zaryzykować i obiecać Vaidimirowi, że jego córka wyjdzie za Arkana, hrabiego Stefanenburga. W wieku trzynastu lat chorowała na ospę, która mimo zaawansowanego stadium, nie pozostawiła na jej ciele żadnej blizny. Sympatycy Skanskich twierdzą półżartem, że choroba ta odmieniła młodą księżniczkę, bowiem później dziewczyna chorowała bardzo rzadko.

Wyrosła na hardą i niezwykle piękną następczynię skaggjarskiego tronu. Uznana za najpiękniejszą kobietę w Satei przez znaczną większość okolicznych dworów. Wszechstronnie wyedukowana, nauczona fechtunku, jednak w późniejszych latach Vaidimir zakazał jej startować w turniejach bojąc się o jej zdrowie, co spotkało się ze srogim sprzeciwem księżniczki.

Po spotkaniu Seidela na Jagdirze składa mu obietnicę, że pomoże mu się wydostać z wyspy, gdyby ten zawiódł jej ojca. Szaleńczo zakochana w faerze, jednak z bólem serca zgadza się na jego odejście związując się zgodnie z planami Vaidimira, z Arkanem Drachenborgiem.

Charakterystyczną cechą Chloi było silne poczucie swojej wartości i kobiecość, którą mimo młodego wieku, mocno się afiszowała, co stało się obiektem wyszydzeń ze strony nieprzychylnej Skanskim szlachty. Wydawała się jej nie przeszkadzać ćwierć wiekowa różnica wieku między nią a Sheiem.